Het item is succesvol toegevoegd.

SketchOne PRE 07/20 ‒ enkele marker

Fineliner met pigmentinkt als enkele marker in verschillende lijndiktes. – Speciale prijs: Zolang de voorraad strekt

SketchOne PRE 07/20 ‒ enkele marker
€ 1,14 * in plaats van € 1,90 * (40% bespaard)

* excl. BTW / excl. verzendkosten

Schrijfpunt kiezen:

• 8035.0100
Verzendmethode: Pakketdienst
Beschikbaarheid:

op voorraad

Producteigenschappen

Schrijfpunt: Fineliner/Sketch
Inkt formule: permanent
Schrijven op: Papier
Marker-Type: sketchOne
Gesorteerd: Single
Dit artikel laat binnenkort ons assortiment – alleen zolang de voorraad strekt! Wie dieper...meer
Productinformatie

Dit artikel laat binnenkort ons assortiment – alleen zolang de voorraad strekt!

Wie dieper in gaat op het onderwerp van visuele notities komt om de aankoop van zwarte fineliner niet heen. Net als het samenspel van gewichten voor contouren, luiken en labels slagen echt perfect. Dit kan vervolgens gemakkelijk gekleurd, hebben we een waterbestendige pigmentinkt gekozen en laat de SketchOne door een traditionele Duitse fabrikant exclusief voor ons produceren.

Technische Gegevens:
Pigment inkt, zwart, waterbestendig, onuitwisbare, lichtecht, voor schrijven, schetsen en tekenen,
Airplanesafe, uitwisbaar op kalkpapier,
CAP OFF – kan  18 uur open liggen zonder uit te drogen,
metaal omhuld plastic tip, niet hervulbar

Lijnbreedte: 0.1 mm, 0.3 mm , 0.5 mm en 0.7 mm

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "SketchOne PRE 07/20 ‒ enkele marker"
14 mei 2020

Very good

I like to write in my notebook with this pen. I thought it would be thinner and I wonder if the tip will last. For now, this is my favorite to write and sketch and I can use the markers to add colors without the black going everywhere. I will order the thinner ones as well (0.1 and 0.3) to be able to write smaller.

20 dec. 2019

Auch auf Holz...

Seit vielen Monaten nutze ich die verschiedenen SketchOnes, um Schablonen, Bohrlöcher und Dekorationen auf Holz zu übertragen. Da ich bereits viele andere Stifte probiert und mich enttäuscht abgewandt hatte, griff ich zum SketchOne... Wer nicht wagt, der nicht gewinnt! Und siehe da! Ein hervorragender Stift, den ich im Technikunterricht nicht mehr missen möchte. Er ist eine echte Alternative zum Brennpeter oder anderen Holzstiften, die längst nicht so fein in der Auftragung sind.
Eine Nachfüllvariante oder aber weitere Farben wären eine tolle Sache. :-)

4 dec. 2019

Ganz, ganz toller Stift

Diese Stifte sind ein "must have".Eine Bereicherung bei jeder Zeichnung.

17 aug. 2019

The 0.3 is perfect. Can’t stop using it.

18 sep. 2018

Me gusta

The 0.3 works for me as a charm. Thinking about getting the 0.1 as well.
It might be interesting to have these format/sizes with an ink that doesn't get markers dirty when adding colour.
And please make them refillable!

31 jul. 2018

Toller Stift zum Sketchen

Der SketchOne ist eigentlich ein Finemarker von Stabilo, der von Neuland eingekauft und unter dem Namen SketchOne verkauft wird. Im Preisvergleich habe ich festgestellt, dass der Einzelpreis des Stabilo Finemarkers nicht vom Preis des SketchOne abweicht, sodass es für mich eine sehr angenehme Sache ist, diesen Stift über Neuland beziehen zu können. Der 0.3 mm SketchOne ist für mein Favorit beim Sketchen im Buch und beim raschen Skizzieren oder Zeichnen; ich liebe seinen präzisen und sauberen Strich und den guten Tintenfluss. Ich selbst würde die ganz feinen Strichstärken von 0,05 und 0,1 mm nur für ganz feine Zeichnungen oder Details verwenden, nicht zum Schreiben oder Sketchen.

31 jan. 2018

Für meine Sketchnotes ist der SketchOne 0.3 perfekt

Habe schon ein paar Sketchnote mit dem FineOne erstellt und bin bisher sehr zufrieden. Die Qualität der Füllung (Lebensdauer) und Spitze kann ich aktuell noch nicht bewerten. Allerdings ist mir beim Kolorieren meiner Sketchnotes (gezeichnet im mySketchBook) mit dem fineOne 502 (pastelgelb) aufgefallen, dass die schwarze Farbe verwischt, obwohl diese auf Papier Wasserfest ist.

Neuland 5 feb. 2018

Hallo Herr Metzner, haben Sie einen Moment gewartet, bevor Sie coloriert haben? Die wasserfeste sketchOne-Tinte muss erst trocknen, bevor Sie mit einem farbigen Marker colorieren, um die Outlines nicht zu verwischen. Falls dies dennoch weiterhin auftritt, bitten wir Sie, unser Neuland-Team zu kontaktieren.

29 jan. 2018

All is great, but...

I'm still very upset that such a wonderful marker is not reusable.
I think you should raise the price of ink, but revise the product and allow it to be filled.
This is much easier than ordering each time markers in countries of the 3rd world.

10 dec. 2017

toller stift, aber Spitze verbraucht sich sehr schnell

Der SktchOne 0.1mm ist ziemlich toll wenn man sehr klein schreiben will. Ich muss allerdings feststellen dass sich die Spitze ziemlich schnell "verbraucht" (oder in die Metallhülse gedrückt wird ?). Ich schreiben normalerweise nur mit sehr wenig Druck, darum bin ich umso überraschter dass ich dass die Spitze ziemlich schnell verschwunden ist und ich nun nur noch sehr senkrecht schreiben kann. Und die Tinte scheint noch lange nicht leer zu sein. Kann man die Spitze austauschen ?

8 dec. 2017

Excellent but nib used rapidly

I'm doing sketchnoting and mind mappind on rather small papers, so the 0.1mm SketchOne is really great for this, also the colour does not smear. However, even though iI'm NOT a heavy pressure writer, the nib is disappearing very rapidly, probably even before the ink runs out ..... at least for the 0,1mm one. It's also a pity that the SketchOnes are not refillable

Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de code in het hiernavolgende tekstveld in te voeren.*

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Ik heb het privacybeleid gelezen.
FAQ
Heeft u vragen over uw klantaccount of een bestelling op Neuland.com? Misschien vindt u hier...meer
FAQ

Heeft u vragen over uw klantaccount of een bestelling op Neuland.com?

Misschien vindt u hier uw antwoord. Als dit niet het geval is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen: info@neuland.nl 

Shop

Waar kan ik mijn tegoedbon inwisselen?

In het winkelwagentje of het voucher-veld.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Vul alstublieft ons contactformulier in en vermeld een reden. Dit proces kan niet ongedaan worden gemaakt.

Waar kan ik mijn interne bestelnummer invoeren?

Voer uw interne bestelnummer in bij het afrekenen onder stap 3.

Hoe wissel ik mijn online punten in?

Je kunt je online punten verzilveren in het winkelwagentje met de schuifregelaar. Meer informatie hier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Vul alstublieft het formulier in. Nadat u het hebt verzonden, wordt een nieuw wachtwoord gegenereerd en per e-mail naar u verzonden. Wees alstublieft geduldig! Dit kan een paar minuten duren. Als het formulier meerdere keren wordt verzonden, wordt een overeenkomstig aantal wachtwoorden gegenereerd. Als u nog steeds het wachtwoord niet ontvangt, controleer dan uw spam-map. Natuurlijk kunt u het automatisch gegenereerde wachtwoord aanpassen aan uw wensen.

Welke browser moet ik gebruiken?

Voor handig surfen op neuland.com raden we de nieuwste versies van de browsers Google Chrome of FireFox aan.

Waar kan ik de catalogus vinden? Is er geen catalogus meer?

De klassieke catalogus bestaat niet meer sinds 2017. Er is een basisprijslijst die als een PDF in de shop kan worden gevonden en als een hard copy kan worden aangevraagd onder Service / Help.

Waar kan ik Neuland-distributeurs vinden?

Neuland werkt met distributeurs over de hele wereld. Een lijst is hier te vinden. Als u geen verkooppartner op de site kunt vinden, neem dan contact met ons op.

Zijn er lokale winkels?

Momenteel bestaan ze niet. U kunt online bestellen, per e-mail (info@neuland.nl) of per telefoon (+31(30)6665198).

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Uw e-mailadres dient als een login voor de Neuland Online-Shop. In combinatie met uw geheime wachtwoord is dit de sleutel tot uw klantenaccount. Wijzig uw e-mailadres onder "Persoonlijke gegevens" in uw klantaccount.

Where can I find the catalog? Is there no catalog anymore?

The classic catalog has not existed since 2017. There is a basic price list which can be found as a PDF in the shop and requested as a hard copy under Service / Help.

Wat is een Boodschappenlijst?

Met Shopping Lists kunnen afzonderlijke items of de hele winkelwagen worden opgeslagen. Deze lijst kan worden bekeken in uw account.

Met de privacy-instelling kunt u openbare Shopping-lijsten inschakelen, delen via sociale mediakanalen zoals Facebook, Instagram of Twitter, of via een link. Gedeelde winkelwagentjes kunnen vervolgens met een enkele klik worden overgenomen, maar er kunnen ook afzonderlijke artikelen worden geselecteerd.
Let op: zodra u een boodschappenlijst in uw winkelwagen uploadt, wordt de vorige inhoud van de winkelwagen overschreven.

Een visuele instructie is hier te vinden.

Waar moet ik mijn btw-nummer als EU-klant invoeren?

Voer dit in op het factuuradres in het veld "Bedrijfs-btw-nummer" zonder komma's, spaties of punten, beginnend met landcode. Houd er rekening mee dat het btw-nummer moet overeenkomen met de bedrijfsnaam, rechtsvorm en locatie van het factuuradres.

Bestelling en levering

Waar kan ik Neuland-distributeurs vinden?

Neuland werkt met distributeurs over de hele wereld. Een lijst is hier te vinden. Als u geen verkooppartner op de site kunt vinden, neem dan contact met ons op.

Is er een minimale bestelling?

Nee. Er zijn echter altijd verzendkosten.

Verkoopt u vouchers / cadeaubonnen?

Nee. Om technische redenen kunnen we geen vouchers aanbieden.

Kan ik mijn zending volgen?

U kunt uw pakketleveringen en vrachtzendingen volgen via "Mijn account> Mijn bestellingen> Details> Link voor verzendingstracking".

Hoe ontvang ik mijn rekeningen?

U ontvangt uw factuur per e-mail na het voltooien van uw bestelling. U kunt een vast email-adres invoeren voor facturen in uw klantaccount onder "Factuur / levering":
Neem contact met ons op als u uw factuur per post wilt ontvangen: www.neuland.com/en/Contradiction-PDF-Invoice

Zijn er lokale winkels?

Momenteel bestaan ze niet. U kunt online bestellen, per e-mail (info@neuland.nl) of per telefoon (+31(30)6665198).

Kan ik een expreslevering ontvangen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Marker & Stiften

Kan ik op papier schrijven met whiteboardmarkers? Kan ik markers voor papier op whiteboards gebruiken?

Whiteboardmarkers drukken hevig door papier en raken snel leeg. Mogelijk is de tip ook snel versleten. Vermijd het schrijven op whiteboards met markers voor papier. Ze smeren mogelijk en zijn moeilijk te verwijderen.

De Outliner navulling is verstopt. Wat kan ik doen?

De Outliner heeft een andere inktsamenstelling die verstopping kan veroorzaken als resterende inkt in de naald of de vulbol achterblijft (spoel de naald na elk gebruik met water om te voorkomen dat resterende inkt erin achterblijft).

Wat is het verschil tussen de "normale zwarte" en de Outliner?

De Outliner (kleurcode: 010) heeft een speciale inkt op waterbasis die niet vlekt of vervaagt wanneer deze is over gekleurd met een andere kleur marker. Het is met name geschikt voor contouren die schoon en scherp blijven wanneer ze achteraf worden gekleurd. Met de zwarte lijnen van de "normale zwarte kleur" (kleurcode: 100) kunnen deze snel wazig en vlekkerig worden.

Vind hier een uitlegvideo in ons YouTube-kanaal.

Is de BigOne ook beschikbaar als WhiteboardMarker?

Nee. Veel klanten kopen de lege marker en vullen deze met whiteboardinkt (maar we kunnen niets garanderen).

Wat is de schaduwmarker?

Dit betekent de kleur "grijs" (kleurcode: 101). Meestal wordt de Neuland BigOne® besteld.

Zijn je markers navulbaar en hoe werkt het?

Neuland-markers zijn navulbaar. Hier vindt u gedetailleerde instructies.

Overig

Ik kan geen reserveonderdelen online vinden. Verkoop je deze ook?

Reserveonderdelen worden niet online verkocht. Neem contact op met uw verkoopteam.

Hoe pak je de V3 in de tas?

Bekijk alstublieft onze instructies.

Kan ik ook lege koffers / tassen bestellen?

Kortom, je kunt bijna elke koffer / tas zonder inhoud kopen. Informatie over prijs en artikelnr. kan via uw verkoopteam (niet online beschikbaar!).

8033100-100.jpg Neuland FineOne®, fine liner 0,8 mm PRE 07/20,...
€ 0,78 * in plaats van € 1,30 *
Neuland FineOne® Art, penseel punt 0,5-5 mm PRE 07/20, enkele kleuren Neuland FineOne® Art, penseel punt 0,5-5 mm PRE...
€ 0,90 * in plaats van € 1,50 *
SketchOne Set 0,1 - 0,7mm SketchOne Set 0,1 - 0,7mm
€ 5,34 * in plaats van € 8,90 *
Neuland FineOne® Art, penseel punt 0,5-5 mm PRE 07/20, enkele kleuren Neuland FineOne® Art, penseel punt 0,5-5 mm PRE...
€ 0,90 * in plaats van € 1,50 *
8033100-100.jpg Neuland FineOne®, fine liner 0,8 mm PRE 07/20,...
Neuland FineOne® Outliner, penseel punt 0,5-5 mm PRE 07/20 Neuland FineOne® Outliner, penseel punt 0,5-5...
€ 0,96 * in plaats van € 1,60 *
Neuland No.One® Metallic, wig penpunt 2-6 mm, enkele kleuren Neuland No.One® Metallic, wig penpunt 2-6 mm,...
€ 1,30 * in plaats van € 1,85 *
PocketOne PocketOne
€ 6,15 *
Marktplaats
PanPastel® PanPastel®
€ 6,45 *
RefillBox RefillBox
€ 0,95 *
Neuland FineOne® Art, 0,5-5 mm – enkele kleuren Neuland FineOne® Art, 0,5-5 mm – enkele kleuren
€ 1,98 * in plaats van € 2,20 *
myNotepad myNotepad
vanaf € 2,25 *
SketchOne Set 0,1 - 0,7mm SketchOne Set 0,1 - 0,7mm
€ 5,34 * in plaats van € 8,90 *
Neuland FineOne® Estatics, ronde punt, 1 mm, P100 zwart PRE 07/20 Neuland FineOne® Estatics, ronde punt, 1 mm,...
Neuland FineOne® Sketch, 0,5 mm – enkele kleuren Neuland FineOne® Sketch, 0,5 mm – enkele kleuren
€ 1,98 * in plaats van € 2,20 *
bikablo® 2.0 bikablo® 2.0
€ 37,14 *
bikablo® 1 bikablo® 1
€ 34,28 *
Estatics L Estatics L
€ 6,20 *
Laatst bekeken